Vad ska detta inlägget heta?

Igår var det så himlans gött väder så jag och Jimmy drog oss ut till Kåsjön och satt och bara njöt av solen! 
Självklart kunde vi inte åka dit utan någon snacks till. På Ica har de nu fått in en frukt bar som står vid frukt och grönsakerna, det är så himla nice att de infört det nu. För nu kan man välja vilka sorter man vill ha i sin bunke! ^__^
 
Hela veckan har varit helt underbart och i morse när jag kollade temperaturen var den på hela 15 + grader, galet nog! De andra dagarna innan har graderna varit på 3-6 grader bara. Det är ju för härligt! 
 
 
I morse åkte jag in till stan för att träna lite, det blev 25 minuters cykling och ca. 11 minuter rullband i rask takt, jätte lång uppvärmning måste jag säga. Inte nog med det tog jag ett Zumba fitness pass med, det var inte som alla andra sådana pass jag varit på innan, det var verkligen intensivt måste jag säga! Jätte härligt känns det nu, jag känner mig jätte duktig! <3 
 
Med det belönade jag mig själv med en lunch med goa lax bitar, sashimi. Det var riktigt gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback