Escada - Cherry In The Air

Blev tipsad om en jätte bra tävling som pågår just nu på Shopello.se. Det är den nya goda körsbärs parfymen från Escada Cherry In The Air. Allt du behöver göra är att motivera varför just DU ska vinna! ;)
 
Jag vill vinna denna goda doft för att jag har nästan alla Escada parfymerna på hyllan och jag saknar just denna. Att den är utav körsbär och luktar något gudomligt gott, kan jag redan säga nu för att jag faktiskt redan känt på doften av den. Lukten är så söt likaså designen på flaskan, den påminner mig av alla körsbärsblommorna som står i blom runt om i landet. 
 
Klicka här för att tävla.
 
 
Shopello – sajten som samlar nätets bästa shopping på ett och samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback