Snart dags

Något som jag inte alls har berättat om är att jag, lill syrran och en barndomskompis ska på en London resa om exakt 2 veckor från och med idag. Jag längtar som bara den, för att komma bort från vardagen, dessutom shoppa loss, äta god engelsk mat, ta en massa kort och även se de olika berömda platserna där. <3
 
 
 
Sist jag var i London var jag bara 3 år gammal och det kommer jag inte alls ihåg eller jo den enda grej som jag faktiskt kommer ihåg var att jag blev tagen på kort på en av hotell rummets fotölj. Då la jag mina armar/händer på fotölj armstödet. Mina föräldrar har kvar det kortet någonstans. :)

Kommentarer
Ida säger:

Omg!!! Jag ska döda dig Jess! :P Jag ääääääääääääääääääääääääääääälskar London! Jag vill också dit! Men får jag bra jobb i sommar så flyttar jag dit i höst! :D Ha det så grymt kul <3 Vi måste ses när du kommer hem!

Kramar Ida

Svar: Hihi blev änna skrämd där, trodde det var någon mayniack som jag inte kände som skrev detta först. Hhahaha.
Men men, jo det ska bli sketa kul, längtar verkligen dit!!! :D
Jamen det kan vi göra ses någon gång efter jag kommit tillbax. :)

Men vad gör du nu för tiden? blir inte så mycket uppdateringar på fb om dej längre. :/

Kramz
Jessie
Jessie

2013-03-22 | 23:09:11
Bloggadress: http://gordonianworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback