Slöseri på snö

I morse tittade jag ut genom fönstret för att Jimmy berättade att det snöat en massa i natt. Det hade lagt ca. 5 cm på räcket i altanen, nu är det inget kvar alls. 
Himlen kunde sparat denna snön som kom över hela natten/morgonen till nästa vinter istället. Det var riktigt onödigt att det ens kom något om det ändå inte ska stanna kvar i några dagar. Sicket slöseri med snö asså! 
 
Tittade på termo metern och såg helt plötsligt att det var 4 plus grader ute och solen hade äntligen tittat fram också fram på eftermiddagen. Det var dags att kånka med sig kameran ut för att ta lite vår bilder igen. :) 
 
 
En hacki hack spett i trädet, hörde den när jag kom lite närmare trädet dock såg jag den inte alls, den bytte sida hela tiden. Till slut såg jag den efter ett tag. Dock blev bilden suddig, men kul att jag fick en liten bild i alla fall av den. 

Kommentarer
Sara - Hold on be strong säger:

Fina bilder!

2013-03-17 | 19:34:23
Bloggadress: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback