What to choose

Ååh en sida och en hårvåds produkt affär jag har nära till är Bellbox som ligger inne i Allum i Partille. De har massvis med olika shampon, hår sprayer, hår geléer med mera. Det jag är ute efter är ett shampoo som inte löddrar det första jag gör när jag gnuggar i håret eftersom jag har hört ett och annat om det. Jag har prövat nästan all sorts olika shampon som finns att köpa i mat affärer men funderar starkt på att byta upp mig. Vet att vissa sådana special shampon kan vara lite dyrare, men vill man ha fräscht hår får man nog lägga några slantar till. 
 
 
 
Jag har ett ganska så fettigt hår, vilket jag vill motstå ifrån så jag knappade in "fett hår" i sökmotorn och fick fram några alternativ. Flaskan jag föll för är Biolage Cool Mint Oil Control Treatment och American Crew Daily Shampoo som kommer från naturen, den bryter ner överflödigt fett i håret som sköljs ut väldigt enkelt. Inte nog med detta så luktar den uppfriskande av timjan och rosmarin. 

Kommentarer
Louise säger:

Det kanske man borde testa :D

2013-04-16 | 22:42:44
Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback