Utmaningar

En ny dag på praktiken och nya utmanimgar att göras. Alla har ju proppat i sig en massa godis i helgen och tyckte att det borde stoppas. Därför skickar min handledare ut mail till alla på Halens för att göra lite övningar hemma.


Vanilj yogurt med linfrön och solrosfrön.



Listan består av:
* 40 situps
* 20 pushups
* 20 airsquats (knä böj, all tyngd på hälar)
* 10 burpees (falla ner på golvet, komma upp som om du gjorde armhävningar, sedan ställa sig upp, hoppa och klappa händerna ovanför huvudet.

Denna övningen ska man göra en gång per dag och helst gärna annan träning minst 3ggr/vecka. + Att man ska undvika pasta, ris, och vitt bröd och självklart god saker, kakor, snacks och så vidare.

Detta ska hållas på en hel månad!
Jag kommer inte följa detta slaviskt men jag kommer definitivt att försöka så gott jag kan. Kommer bli svårt när jag är i London förmodligen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback