Sunt

All socker som jag tagit in i min kropp är så ohälsosamt men så himla gott samtidigt. Nu ska det bli ett slut på det och jag har bestämt mig för att äta sunt!
Min vecka har gått ganska bra måste jag ändå säga, efter att jag hade kommit hem från London resan så började jag måndagen med inget sött över huvudtaget, Därför har jag hela veckan ätit mig sunt och ska fortsätta med detta i en hel månad, tänkte ta och detoxa en vecka också.
 
Visste ni om att man snabbare blir äldre genom att äta en massa sötsaker eller sockriga ätbara grejer? Fick reda på det nyligen och tänkte på hur mycket jag verkligen älskar sötsaker egentligen. Nog ska det bli ändring på det och att börja träna ska jag också göra. 
 
 
Müsli med vanilj yogurt till.
 
Tacos utan bröd.

Kommentarer
Linda säger:

Åh så gott :)

2013-04-19 | 15:06:34
Bloggadress: http://dahlinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback