NOTP, Gothenburg 2012

Åhhh jag har haft en hur underbar kväll som helst med god live musik och världens bästa artist på scen. Jag har varit så exalterad hela dagen och även till och med vart nervös när jag väl satte mig framför scenen där min plats var. Jag har ju trots allt längtat till denna dagen även om det inte framstått det så mycket på bloggen. 
När favoriten kom på scen blev jag helt överlycklig över hur glad jag var av att se henne stå så himla nära som jag var ikväll. Det var riktigt magiskt nästan lika magiskt som när jag fick träffa henne år 09. Hoppa, dansa, klappa händerna så att det sved till slut och gapa! Det är det bästa med att vara på konsert tycker jag! :)
 
 
Night Of The Proms heter ju hela showen, klassisk musik möter pop.
 
Awww denna tjejen är för go asså, älskar henne asså!
 
Den här killen var hur rolig som helst, kommer inte riktigt ihåg namnet men Tom i förnamn i alla fall.
Ville bara titta in en sväng för att även säga god natt till alla mina söta läsare därute! 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback