Fynda är roligt

Lisebergs besöket var roligt med syrran. Det var inte så många där men vi fick lite användning för de kupongerna man fick, betala 1 och få två nummer att spela på, eller halva priset på lös godis. Sen var det en hel del halva priset på vissa grejer i de små butikerna, hem inrednings butiken hade en del som jag blev intresserad av. Jag kom hem med ganska mycket för den lilla pengen, här är två styckna som jag visar upp så länge, de andra kommer att visas upp då jag använder de. ;)
 

Kommentarer
Frida säger:

Hejsan, fin blogg :)

Var gärna med och tävla om ett tandblekningskit i min blogg: fridaviktorias.myshowroom.se/2012/09/24/tavling/

Ha en fin dag!

2012-09-24 | 11:13:21
Bloggadress: http://fridaviktorias.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback