Bygga hemsida

Hello!
Det där med att bygga en egen hemsida har jag alltid varit intresserad av att göra, dessa HTML koder som ska in lite här och var. Även detta har jag lärt mig i mina dagar för länge sedan, men har änna glömt bort lite av det.

 

Därför hitta jag en sida där man kan börja från scratch och bygga sig uppåt med denna hemsida. Det är en bra start om du till exepmel ska ha en webshop eller bara en hemsida där du kan lägga in dina portfolios. Ni bestämmer själva hur ni vill ha det, ni kan även anlita en webbdesigner som gör jobbet åt er om ni inte orkar göra allt själv.

 

Inte nog med detta kan ni även ta del av egna personliga domäner som man oftast vill skapa till sig. Dessutom en egen epost kan fås, till exempel om mitt namn är www.frostypink.com blir eposten [email protected] 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback