Oktober <3

Hello!

Nu har oktober månad börjat och denna månaden är faktiskt ganska speciell tycker jag. Det är mycket som händer och väntas att göra.
Halloween är det snart, då man klär ut sig till ett monster eller till en gullig figur. Jag trodde först jag skulle missa denna halloween dag eftersom jag trodde det var i November, men tur att jag fick vara med detta året i alla fall. <3 
 
Det andra är att det är cancer månaden som är varje år, det är då vi åker ut för att samla in så mycket pengar som möjligt för att hitta ett botemedel för denna stora sjukdom. Jag brukar bidra med att köpa det rosa bandet och sätta den på mina ytterplagg. Därefter sätter jag på tv:n och tittar på bröst cancer fondens show som sänds någon gång i mitten av oktober har jag för mig. 
Hur brukar ni bidra till cancer fonden? 
 
Denna bussen skulle man vilja cruisa med om dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback