Fredag

Att jag inte blogga igår det beror på att jag var ute hela dagen igår. Först åkte jag och Jackie till Kungsbacka och fönstershoppade lite. Jag hittade ett par uggisar men jag köpte dock inte de... Jag såg helt plötsligt ett nytt café som hade öppnats och det va Waynes coffee house där satt vi en stund och fikade. 
 
 
Fick ett samtal av sötnosen och han fråga mig om jag ville gå på teater där Cicci var med i och spelade. Jag sa genast ja till detta, men det visade sig att hon inte alls var med på scenen. Hon hade bjudit med oss att gå tillsammans med henne och det var jätte trevligt och roligt. 
 
Teatern hette Utopia och handlar om droger och missbruk, sorgligt så. Kända svenska skådisar var med i pjäsen  som jag även kände igen, men namnen på de det vet jag inte dock. 
 
 
 
Efter teaterns slut va vi alla så hungriga att vi gick och åt lite sen kvälls mat/fika på någon cafe inne i stan CT24 eller något hette cafet. Känner igen placet och så men kan inte komma ihåg om jag varit där innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback