Vilken ska man välja?

Dags att köpa in en eller fler vinterjackor så att man kan ha och variera sig lite, det börjar bli riktigt kallt nu! Hela hösten har jag gått i bara två tjock tröjor, en halsduk och tumvantar. Bäst att invenstera i något som värmer en rejält istället för att bli sjuk kanske.


Vad ska man välja lång, kort, med luva, bubbel jacka som jag brukar kalla de eller de super fodrade jackorna!?
Är färgade viktigt tro, själv tycker jag ju om färger så att synas är något jag verkligen tycker om. 
De jackorna här nedanför tycker jag bäst om men vet inte riktigt vilken eller vilka jag ska välja, ibland kan det vara bra att det inte finns så mycket att välja på och även tvärtom.

 

Vilken/vilka ska man välja?


Kommentarer
mao säger:

sv: aa det hette Nollor och Nördar på svenska :) jättesöt blogg! och jag gillar nog de rosa jackorna bäst <3

2012-11-01 | 18:48:03
Bloggadress: http://maozi.bubbleroom.se
Verro säger:

3:an var superkawaii. Synd att inte den fanns i nån trevlig färg,då sku ju den vara klockren.

2012-11-01 | 19:00:34
Tamara säger:

6 tycker jag :))

sv:Sånt suger verkligen :/ men ja man kan ju inte ta tillbaka det tyvärr så man får tänka positivt. Många kramar :) <3

2012-11-01 | 20:01:16
Bloggadress: http://tami.devote.se
emelie säger:

Den tredje jackan var väldigt söt! Jag tycker det är viktigt att försöka behålla värmen och inte släppa in kylan under vinter. Tips är väl att jackan går ner lite över låren, för där brukar i alla fall jag annars bli kall. Sen att den är någorlunda vattentätt så den tål de snöiga dagarna är väl också bra! Bara lite tips, och att den ser bra ut är ju också en stor del såklart. Men överlag känns det snarare som att man brukar se otymplig och klumpig ut så fort man börjar använda vinterjacka..! :)

2012-11-02 | 11:00:18
Bloggadress: http://emelierut.blogg.se
Emily säger:

3an eller 6an var supersnygga tycker jag :)

2012-11-02 | 14:04:30
Bloggadress: http://positiivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback