Siam Paragon Cineplex

Precis efter att vi hämtat upp mina brillor vilade vi ca. en timme på hotellet innan det var dags att gå ut igen. Vi tänkte se om vi kunde få tag på några bio biljetter. Det fanns ett flertal platser och vi satte oss längst bak med en egen röd soffa med kuddar, super mysigt! Till vilken film tänker ni då till kanske? Twilight såklart, jag kan ju inte missa denna braiga filmen nu när den äntligen kommit ut i världen. Jag personligen tyckte om den jätte mycket och ett väldigt bra slut, det är nästan så att jag skulle vilja se den igen faktiskt. ;)
 
Denna dag har varit rolig med fyndiga saker som vi har hittat och även mysig då vi firat att vi varit tillsammans i 3 år och 8 månader. <3
 
 
Vad tycks om mina nya brillor?
Själv gillar jag de jätte skarpt! <3
 
Åt lite käk innan bion började. Jag skulle igentligen haft den rätten Jimmy fick - Creamy cheese och han skulle haft den som skulle blitt hans men den var tydligen för stark, så jag fick ta den istället. Magen krånglar annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback