MBK day

Att leta skor är inte lätt ibland i Thailand har vi märkt eller någon annastans i världen. Eftersom att vi ofta är väldigt kräsna när det gäller design och hur väl de passar oss. Vi gick runt från klockan 10.00 till klockan 18.00 ungefär inne i MBK även då hade vi inte ens gått runt överallt. Fotmassage skulle sitta riktigt skönt nu, har så mycket värker av att ha gått runt överallt.
Kanske i morgon ska jag skämma bort mina fötter, får se hur schemat ser ut då.
 
 
Jag fick tag på en super söt hatt, en topp och ett par sanadler, mer av de kommer jag att visa när jag kommer hem till Sverige. 
 
 
Sashimi food, YUMMY! <3
 
Vi gick tillslut till Milk Plus och svalkade oss. 
De var så goda att vi var tvungna att smaka på ytterliga smaker. Jag tog en icecold strawberry och en kiwi milkshake, Jimmy tog choklad och strawberry milkshake.

Kommentarer
Ida säger:

Sv: Haha, ja riktigt coola var dem! Tack så mycket! :) Kram!

2012-11-06 | 17:15:17
Bloggadress: http://idaevelinacronqvist.blogg.se
Paulina Suonvieri säger:

ooh milkshaken ser allt god ut!

2012-11-06 | 21:08:12
Bloggadress: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback