Eeeeeee, happy happy!

Kommer ni ihåg att jag berättade om att jag beställde en Anastacia skiva It's a Man's World?
 
Jag satt vid mitt skrivbord och Jimmy kom fram med paketet och sa att jag kommer bli väldigt glad, såklart undrade jag vad det var. Ett litet paket i ganska hårt material, innan jag hann ta ut saken hann Jimmy säga vad det var. Han hade haft den hela tiden sen han kollade postlådan och inte ens sagt någonting till mig. 
 
 
 
 
Men när jag fick den blev jag super glad och satte på skivan direkt för att lyssna. Den enda låten jag fått höra är ju Best Of You, spännande att få höra hela skivan nu istället. 
Anastacia har gjort covers av Foo Fighters, Rolling Stones, Aerosmith, Oasis och många fler. Skivan är jätte bra, men jag föredrar LIVE shower istället faktiskt.
 
Något speciellt med denna skivan är att den är signerad av Anastacia själv, det fanns bara ett par exemplar och först till kvarn gällde! Jag var en av de lycklig som fick den! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback