Utställning

Utställning på Maurit's (stavning) vid Arkaden idag, mötte Carla och gick dit för att kolla på hans konst. Det var väldans fina tavlor och tid det tagit för kära vännen att måla dessa. Typiskt så blev det inga bilder tagna på dessa. Men ni får ta och nöja er med en fin bild på fina jag idag.



Det ser ut som att jag skelar här, men jag vet inte varför detta upprepar upp sig varje nytt försök jag tar. Får nog kolla upp detta!



Efter utställningen gick vi och fönstershoppade, vi båda hittade söta klänningar vi ville ha. Men tyvärr så blev det ingen för mig denna gång.
Vi gick även och tog en drink på Franks cafe och tjöta som bara den och hade super trevligt.
Detta kommer att göras om när vi får tid över,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback