Innan dagen kommer

Har kollat tvätt tid nu för att kunna se vilka kläder jag ska ha med mig på onsdag. Ganska många plagg ska med i resväskan, eftersom jag har hört att det är dyrt där, så finns det kanske inte så mycket billig shopping där. Mycket märkes vad jag vet. Men en del billig shopping måste det ändå finnas, ska nog kunna hitta guldkorn där. Jag vet inte om jag kommer att kunna blogg under tiden jag är där, eftersom jag inte kommer ha med någon data ner dit så blir det nog mycket twittrandet. Där kan ni säkert följa mig genom resan då jag är i den fina staden Rom. Sen ska jag njuta av varenda dag jag är där, maten och stället, därför kommer det kanske inte heller bli så mycket twittrandet. Men jag skriver självklart vad jag upplevt och varit med om när jag kommer hem från resan och massa fina bilder kommer att dyka upp på bloggen dessutom, missa inte det!

Det känns inte att jag kommer att åka om bara 2 dagar, men det kommer kanske när jag väl sitter på flygplatsen, då kommer pirret antagligen.

Kommentarer
Becka [fotoblogg] säger:

sv: Åh tusen tack underbara du! :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-05-07 | 14:07:26
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback