Blev roligt till slut

Idag hade det tängt att Mariam skulle komma, hade planerat in detta för ett par dagar sedan, men så blev inte fallet. Istället för denna tråkigsa nyheten hängde jag med upp till Jenny och Stefan, tog med oss lite bulle, fikade i trädgårn då solen tittade fram. Dock var det lite blåsigt.

När jag och Jimmy kom, hann jag knappt in i dörren för både Emil och Ängla drog med mig ner för att hoppa studdsmatta. Hann inte ens heja på Jenny, Stefan eller Nova hihi. De är för söta, lekte "inte nudda bollen" om jag har rätt det var skojigt och mycket motion får man när man väl är med barnen. De har så mycket liv i kroppen att de knappt hinner bli trötta, men som lite äldre med sämre kondition går det inte lika bra. Men försöka är allt man kan göra ju. Eller vad tycker ni?

Pusslade med Änglas princess pussel i solen, hon är riktigt duktig på det, jag har visst tappat bort det lite... Men hon hjälper till väldigt mycket, det är mys det.

Såhär har min dag sett ut idag, då jag inte kunnat blogga så blev det en kort beskrivning på detta.
Nu åker jag snart iväg om 3 dagar, då tänkte jag att en checklista vore bra att ha för att inte missa något som jag ska ha med mig. Så jag laddade ner en smart app för detta och den funkar göör bra hittills inga buggar för mig än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback