Ny att utforska

Jag var ju inne i stan för att visa Jimmy "Tiger" butiken som jag nämnde nyss. Det fanns mycket men inte lika mycket som den i Danmark dock, men det kommer väl mer antagligen om någon månad eller så. Den är ju nyöppnad vad jag vet, har inte sett den innan på avenyn, men sen och andra sidan har jag inte vart där på länge heller. För mig är den ny i alla fall.

Vi gick även in till Mikado som tydligen hade flyttat ner till en källare skulle jag tro.

 

                   

Mikado Food
Personalen var trevliga sa hej och log, det braiga var att maten var god med fin inredning och även modernt. Skillnaden mellan den här restaurangen är priserna tycker jag, det skilljer på pris och hur mycket man får av pengarna. Deras Insideout rullar var riktigt goda men små för min del.




Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback