Lyckad dejt

Fick inte tid att blogga igår, tiden gick så snabbt att jag hann knappt blinka  och plötlisgt stod Trixie utanför dörren med ett stort leende på läpparna! Guuu vad jag vad glad och se henne.
Maten var väldigt god, så det var riktigt lyckat. Trixie tyckte även om mina cupcakes som jag hade gjort någon timme innan hon dök upp och även mina Callipo glassar tyckte on om!

Sen åkte vi in till stan för att spela lite biljard, mitt favvo ställe inne i stan. Fräscht och trevlig personal där. De visade även Eurovision Song Contest på en storbildstv kl. 21.00 Så vi tog en drink och satte och glodde lite innan hemfärden. Trevlig dag blev detta, en lyckad dejt som vi inte glömmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback