Picknick med ny bento

Nu verkar internet börjat fungera igen, så härligt.
Tog lite kort igår då jag och älsklingen var på picknick innan regnet kom över oss. Vi åkte upp till en sjö där jag brukade cykla till när jag var liten.
Super härligt var det, luften var riktigt varm och att sitta på gräset vid en sjö rätt ut är fantastiskt mysigt.
Ja just det ja, jag har ju totallt glömt och visa er min söta bento box jag köpte från Rom, med två söta gafflar till. Den är så praktisk, man får precis plats med mat och efterätt. Pasta sallad med ägg och fruktsallad on the side. Det ska bli så mycket picknick nu i sommar så det kommer att ryka!







Det var två ankor som hälsade på oss medan vi satt och myste. Tror de ville ge oss sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback