Origami stund

Nog fastnade jag för detta hela eftermiddagen och tills kvällen innan läggdags. Visst ser det ut som att jag inte har gjort många, men flera timmar tog det att göra korgen och rosetten. Riktigt kul är det och fint blir det när man lärt sig ordentligt.
Jag var väldigt intresserad av detta när jag var mindre också då jag kunde göra en båt, vatten bomb och present boxen. Men 2 av de har jag redan glömt hur man gör. Att kunna hitta nya tekniker och nya figurer att göra tycker jag är spännande, det kan ju dessutom leda till en ny hobby!
Och mer komplicerade figurer kommer det säker att bli i fortsättningen.



Kommentarer
petra säger:

bra blogg

kika gärna in min blogg och släng gärna in en kommentar, kram :)

2012-05-30 | 17:31:04
Bloggadress: http://petrakeo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback