Check lista

Vaknades av Jimmys pussar tidigt på morgonen idag, men det var nog inte bara detta. Jag tänkte på allt jag skulle ha med mig och hur jag skulle hinne med allt. Tvätten är snart klar, men om det har torkat upp tills tvätt tiden är slut, det vet jag inte, förhoppningsvis har det det. Jag måste ju trots allt lägga in allt i resväskan, dessutom mårste jag köpa tåg kort och posta ett brev som jag inte gjort ännu heller. Att komma i sista sekunden har jag blivit jätte bra på nu de senaste åren, har jag även märkt själv.

Planera när jag ska ta bussen, tåget in till Göteborg för att sedan ta flygbussen upp till flyget. Det måste kollas upp idag, ikväll eller till och med NU!
Just det ja, jag visade er en check lista som jag ladda ner som app på mobilen, den var inte så bra som jag trodde så jag fann en ännu sötare och med check boxar på sidan för att verkligen checka av vad som är gjort.


Kommentarer
Haldis johanna säger:

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-08 | 18:31:55
Bloggadress: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback