Skisser på gång

Skissat lite på nya ideér som flyger in i skallen på mig. Alla designer som jag kommer på, de vill jag ha. Det finns inte ute i marknaden dem kläderna jag vill ha, så jag får ju rita upp den i egen huvud och därefter får jag sy upp den på egen hand. Det är det bästa med det som inte finns ute på marknaden, kan man göra själv, men om man är lite smått lat som man kan vara ibland, så kan man köpa ett plagg som liknar eller på second hand butik för en billig peng för att sen sy om den som man tänkt sig från början att den ska se ut. Jag har fått lite kläder av Mariam som jag tänkte kolla igenom för att se ta och sy upp dessa till olika designer. Det som matchar och det som faller. Det ska faktisgt bli spännande! 

                  

Hämtade upp Jimmy på jobbet för att skjutsa honom till sjukhuset inne i sta, han har ju extrem exem på händerna så de blir lätt torra när han får fukt på händerna och tvättar sig ofta. Så nu har han fått en grej som han ska ha i 2 veckor för att det ska "tydligen" gå bort, detta exemet. Vi får hålla tummarna och tro på det bästa med detta.
Medans han var där inne så gick jag runt lite för att kolla parkering, gratis parkering fanns på andra sidan i en timme. Sicket kap tänkte jag, det passade ju perfekt.
En bit bort stod det en liten affär med dessa gammeldagsa grejer, det såg så old ut, men sött.


Kommentarer
Emma säger:

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggen igen! måste be så hemskt mkt om ursäkt för dålig uppdatering och dåligt med svar på kommentar. Mamma har opererat ryggen och jag har varit hos några vänner medans mamma varit i stockholm och gjort operationen. Men nu är jag tillbaka som vanligt igen och förhoppningsvis kanske du vill fortsätta ha kontakt med mig :)



Allt bra med dig annars? hänt nått roligt medans jag varit borta?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-03-26 | 23:15:16
Bloggadress: http://emmaeriica.webblogg.se/
Anonym säger:

Du är den första som vet vad han är för ras haha!

Det är min mosters valp ;) passar den bara för att den inte får vara själv :)

2012-03-27 | 08:11:19
Bloggadress: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback