Tur mässan 2012

Just det ja, jag har ju glömt och nämna att jag var ju på "Tur mässan" på Svenska mässan i fredags. Det handlade ju om att resa utomlands, olika bolag/företag som hyr ut lägenheter, stugor, hotell rum och säljer även resor till en billig peng inom ett visst datum. Jag var där både med Jackie och hennes kompis Gabi. Vi virrade runt som om vi inte visste vart vi skulle eftersom det var så mycket färg planscher överallt och var överallt annanstans. Även om vi kollade på kartan som fanns att få så hittade man fortfarande inte så bra.

Jag hittade massa länder jag ville åka till, så som Japan, Thailand såklart, Singapore, Kina. Ska ta ett snack med Jackie om resor, det måste beställas snart ju.




Blev lite väl mycket folk som trängdes när jag skulle ta kort, därför denna dåliga bild.


Massa folk som ville ha gratis mat som de delade ut. Vin stod också på bordet. Om det var sushi skulle folk roffa åt sig det så fort som möjligt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback