Planering

Hela den här helgen kommer vara lite att göra, tänkte att jag skulle göra lite cupcakes som en liten present till Jimmys riktiga pappa Ralf. Vi har lite ont om pengar så en bra idé är ju att kunna göra någonting hemifrån. Jag har kollat lite i min bibel vad jag kan hitta på ...

             


Det andra är att ta upp den lilla resväskan för att packa lite andra kläder, vi ska ju på en liten kryssning nästa vecka. Måste ju förbereda sig.
Nu ska jag ut i solen för att njuta av det fina vädret som har kommit för att stanna förhoppningsvis.

Synes, ciao! <3


Kommentarer
Johanna Christoffersson säger:

Cupcakes är riktigt gott! Ska bara det på lördag med pojkvännen :)

2012-03-14 | 18:54:37
Bloggadress: http://rosaprickaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback