That's life

Min låga uppdatering beror på att internet här hos oss har krånglat ett litet tag, men det verkar som att det har löst sig nu.
Jag har inte mycket att säga mer än att pappa har fått komma hem från sjukhus nu efter att ha legat inne i ca 3-4 veckor. Det är riktigt skönt att ha honom tillbaka som han är. Såg lite lykliga bilder på honom och hans vänner häromdagen och blev själv väldigt glad över att han kommer att få uppleva mer av det snart.
Mer än så här har jag nog inte mer att berätta i alla fall inte nu för stunden. Jag har dock ingen bild att erbjuda idag eftersom det går väldigt segt med att ladda upp bilder.
 
Jag hoppas på att ni håller er friska och krya så att ni kan få uppleva allt skoj i livet, för det är ju en del av det! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback