It's like a whole in one

Eftersom det blev så vackert väder, tänkte vi vad kan man hitta på, på en sån härlig dag som idag? Mini golf blev det och det var jätte kul när jag missade en massa hål, alltså var det inte jag som vann. ;)
 
 
 
På tal om någonting annat så håller jag nu på att baka lite, som jag ska ha med mig på fredag. Enligt Jimmy är de jätte goa, han är test smakaren då jag fortfarande inte kan käka sånt gott. Jag hoppas bara på att de som smakar på det kommer tycka likadant.
Nä nu ska jag ta och återgå till min smarriga bakning, det enda jag får smaka på är lukten. Känn på den ni! Jobbigt läge i know men så är det när man har bestämt något som man ska hålla.
 
Ni får har det super gott ikväll, syns vi mer i morgon.
Kramiz <3

Kommentarer
Sara säger:

Hur ska jag ge dig 10-15 kr som?

KRAAM

2012-07-18 | 21:23:56
Bloggadress: http://sarza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback