Minnen

Jag och Jimmy åkte till en marknad som vi inte har varit på på länge, är Kvibergs Marknad i Gamle stan. Jag kommer ihåg att jag var där ofta när jag var mycket mindre, då min farsa tog med mig och lill syrran dit för att kolla på nya/begagnade saker. Visst har de en massa skräp men en del användbara saker också. Det jag fick upp ögonen för var två stånd där en man hade fullt med tyger på hyllorna. Jag blev så glad över att det fanns någon som ens sålde detta, det har jag aldrig sett innan nämligen, inte ens när jag var mindre om jag minns rätt. Hör och häpna dessa tyger kostade inte mer än 50 kr/m och han hade nästan alla sorts tyger! Jag ska ta och sticka dit någon mer gång för att köpa mig tyger, här ska det tas och sys.

Det andra som jag fick upp ögonen för var en man som hade nästan en hel hörna som såg ut som en ateljé där han hade hängt upp och verkligen målat upp dessa fina teckningar. De var helt fantastiskt fina, de såg precis ut som fotografier!! Så verkliga och levande var de. Det såg ut som att han målade med kål, och kål är inte lätt att måla/rita med. Tro mig jag har gjort detta själv.



Jag köpte mig ett skal till min Galaxy Ace mobil. Tyckte det var på tiden att jag gjorde detta och de hade en hel del skal till Iphone och till en massa andra mobiler också.


Kommentarer
Tessan - KREATiV text I foto I design säger:

Helt fantastiska teckningar alltså. Tänk om man kunde göra ens en tiondel så snygga...



Sv: Hur menar du med webbshop? Att man integrerar en i sin blogg eller?

2012-02-19 | 21:33:08
Bloggadress: http://kreativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback