Lyckad till slut

Ja då har vi firat alla hjärtans dag, åt Indisk mat och gick på bio. Det blev lite krångel när vi kom till bion, på biljetten stod det "En gång i Phuket" vilket vi skulle se på, men vi tyckte det var så konstigt då vi väl gick in i sal 3 så var det en helt annan film + att det va inte alls den filmen vi skulle då se. Så vi gick till den personen som tog hand om våra biljetter från hela början och sa åt oss att det stod ju Biopalatset på biljetten. Ja som ett missförstånd det blev så fick vi till slut ett par andra biljetter till "This Means War". Det tråkiga var att vi fick platserna väldigt långt ner i salongen, men det positiva var att vi fick se en ännu bättre film. Det var ju en action - komedi film detta. Ja det kanske kändes lite då vi beställde de första. Men dagen blev lyckad i alla fall till slut.

Här är bilderna jag gjorde i boken. Tog tid precis som jag tänkte, men blev klar med lite i alla fall.
Jimmy blev jätte glad för denna presenten. Han sa att det är jag som är järnan i kreativitet!










Kommentarer
penny säger:

Ser jätte fint ut, vart gjorde du boken någonstans? Var du nöjd med hela resultatet? Tänkte själv göra en snart och du kanske har en bra tips jag inte visste innan vart man kan göra en ;)



Ha en bra dag Penny

2012-02-15 | 10:38:22
Bloggadress: http://pennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback