Söt sak

Kom nyss hem efter att ha shoppat lite, vi var i Kungsmässan där var det mycket folk mer än vad jag trodde det skulle bli. 
Vi köpte en liten låda med karameller i, hur söt som helst! Det kunde jag verkligen inte motstå ifrån. :)
Den klänningen jag visade er som jag tänkte ha till nyårsafton, den var helt försvunnen efter att jag la ut den på bloggen. Så det blev en gossig söt krämvit kofta istället som var hur bra som helst i längden. 
 
 
 
Nu ska vi strax åka ut igen, vi har blivit bjudna upp till papsen att äta god förskotts middag, eftersom de är redan bortbjudna i morgon så passade de på ikväll istället. ;)
 
Ha en fortsatt trevlig söndag kväll på er! <3

Kommentarer
Ofelia säger:

Hej!
Jag har nu utsätt en vinnare av choklad tävlingen på Ofelias.se och du har VUNNIT! Så jag tänkte skicka iväg chokladen till dig om du kan maila mig dina adress uppgifter!
Maila mig på [email protected] eller skriv i bloggen, kram <3

2012-12-23 | 20:00:07
Bloggadress: http://www.ofelias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback