Oj då :O

Moshi Moshi! 
 
Denna goa lördagen tänkte jag berätta om att det stod ett öppet paket på köksbordet torsdags kväll. Gissa om jag gick och tittade i den eller inte. Nyfiken som jag är så tittade jag självklart i den och där låg en jätte gossig nalle som jag tog upp och tittade på. La tillbaka den sedan för att jag trodde den skulle bli någon julklapp till en av de små ungarna. 
 
När Jimmy kom hem hade han sett att jag hade tittat i den och jag tog självklart upp nallen och sa i stil med att "titta vad jag hittade" då sa han lite besviken att det skulle blitt din julklapp (alltså min). Då sa jag oj då, hmmm men det kan bli en förskotts julklapp istället. ;) 
 
 

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-12-15 | 16:54:43
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback