Mellandagarna

Åkte till mellandagsreorna idag istället för att åka in till stan med Mariam som inte blev av. Jag hittade ett nytt kraftigare stativ till min kamera utrustning, nu när den har blivit lite tyngre klarar inte mitt andra första stativ av det längre. Men jag är super glad att jag hittade en ny så snabbt ändå. :)
 
 
 
Det är lite andra grejer som jag måste köpa till kameran och objektiven jag har, nämligen: 
* Filter
* Batteri
* Minneskort
* Väska 
Det är vad jag kan komma på just nu i huvudet. ;)
 
Jag skulle gärna viljat åka ut på flera ställen och bara testa det nya objektivet jag fått till min samling. Dock är det inte det bästa vädret till det, får ta och vänta tills det blir finare och att regnet har slutat falla. 

Kommentarer
Sara säger:

Ååå vilken fin blogg du har! Har följt den nu ett tag och jag vill bara säga att den är super fin! Klicka gärna in på min blogg och ge den tips eller bara kolla in den. det skulle vara jätte snällt! :) kram

Svar: Hej, tack så jätte mycket för de fina orden, roligt att du har följt den ett tag! :)
Ska definitivt kolla in din med. ;)

Kram <3 /Jessie
Jessie

2012-12-27 | 13:09:52
Bloggadress: http://bysaraarvidsson.blogg.se
CJ säger:

Tack fina du och detsamma, GOTT NYTT ÅR! :)

2012-12-31 | 15:01:19
Bloggadress: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback