Dunkin' Donuts

Jag kom och tänka på en god och is kall dricka som jag och Jimmy drack när vi var i Phuket. Den bestod av blåbär och is har jag för mig precis som de flesta is kalla drycker i Thailand. Men den här var mer en starkare smak av de färska bären som tillagas annars. Vi trodde det var färska bär först men när vi såg hur de gjorde den var det bara en stark tillsats de la i. 
 
Dock var den jag tog inte så god som Jimmys, så vi bytte för han tyckte min var godare än hans ändå så det passade ju bra. Hans var av apelsin och smakade precis som den glassen som finns i Indien. Hur god som helst! 
 
 

Kommentarer
None None säger:

sv: Tack snälla! Dessa bilder är fotade med studioblixtar, så det fungerar och ger ett helt annat resultat än med en blixt på kameran.

2012-12-10 | 11:50:37
Bloggadress: http://enligtsissi.blogg.se/
Fatma säger:

Gott!

2012-12-10 | 19:46:57
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback