Bak glad

Efter att ha köpt in en massa ingredienser som jag skulle haft och baka med för någon vecka eller så, så kände jag nu att det var dags att ta tag i det också. Eftersom min huvudvärk har blivit bättre med allt vatten drickandet så börjar jag faktiskt må bättre och dessutom kunde jag då stå i köket och baka en massa. Den här gången blev det två bakelser as well och två varianter som jag inte testat innan, nämligen Choklad kaka och Pepparkaks cupcake. 
 
Enligt gest smakaren Jimpy så är de gudomligt goda! :)
Ibland önskade jag att jag kunde skicka iväg bakelserna jag gör så att folk kan smaka på de. Och även få feedback på om de verkligen är goda, för ju fler som tycker om de ju mer blir ju jag inspirerad på att göra mer. 
 
 
Visst använder jag mig mycket av de rosa detaljerna, det kan ju bara bero på en sak - I LOVE the PINK colour! <3 Dessutom blir jag glad av den färgen, utan rosa inte glad! ;)

Kommentarer
Denice säger:

Hej! Fin header!

Svar: Hej, tack ska du ha! :)
Kram <3 /Jessie
Jessie

2012-12-19 | 23:49:41
Bloggadress: http://denice.se
Lovisa - Mångsysslare säger:

Fina muffins! Sist jag blev sugen och ville göra sånna där klassiska cupcakes blev de helt platta o så torra att de smulades sönder när man tog bort pappret :) haha. Tur att man inte är en finsmakare.

Svar: Hej, hihi ja det är verkligen tur det, allt som är gott äter man ju delvis. ;)
Tack, jag brukar göra de så fina som möjligt oftast. :)

Kram <3 /Jessie
Jessie

2012-12-20 | 16:47:58
Bloggadress: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback