Erfarenhet och utbildning

Dags att bläddra bland alla jobbsökar annonser igen. Sist gav det mig inga träffar bara en eller två telefon intervejuer, jag antar att det är den nya stilen av jobb interveju nu för tiden. Men skämt och sido. ;) Jag har härmed skrivit in mig på massvis av jobbsökar hemsidor och lagt upp mitt CV och ett personligt brev. Skrivit in vad slags jobb jag söker och vill ha. Nu är det bara att vänta in företag som vill ha mig som medarbetare. Det är ju inte lätt att få ett jobb utan erfarenhet eller utbildning, detta är vad företag och personer som söker folk kräver. Att kunna jobba med det som man drömmer om är svårt men om man ger sig in på det till 100% så tror jag på att det fungerar. Vilket jag gör, problemet är utbildningen som man måste genomföra som tar flera år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback