A new restaurant in town

För några dagar sedan var jag på en ny öppnad restaurang i stan. Den heter Göteborg Wok och har en fräsh lokal som ligger nära 4-gott, de har en jätte stor buffé där verkligen allt ingår. Asiatisk - thailändskt, kinesiskt, mongolisk, japanskt och även svensk mat. De har även grönsaks konst mitt i all mat. Det finns den rätten som du tillagar själv med egna ingredienser i, även dryck och efterätt ingår i priset för bara 99:-. Detta är då Lunch buffé från kl. 11.00 - 15.00, på helgerna är det lite dyrare såklart, men vad gör det igentligen då allt ingår!? 
Om ni har vägarna förbi Göteborg tycker jag att ni ska prova detta ställe. :)
 
Lite bilder på maten.







Kommentarer
Cici säger:

Tusen tack för tipset, nästa gång jag är i Göteborg ska jag försöka komma iåg att kika in där och äta, såg ju jättebra ut!

2012-08-29 | 16:35:06
Bloggadress: http://dirtyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback