Cupcakes i 3 timmar

I ca. tre timmar höll jag på att göra cupcakes. Det var tängt att jag skulle gjort det innan Jimmy kom hem så att han kunde få det efter jobbet, men så blev det inte. Det blev en sen sådan bakning istället. De blev riktigt perfekta, själva muffins innehållet och creme chesse.

De kanske inte ser utsökta ut men det är en början att förbättra sig till nästa gångn i alla fall. Innehållet och på insidan är det som räknas ju. Men visst håller jag med om att det ska se gott ut också i alla fall fint. Tycker att mina cupcakes blev ganska fina för första gången som det blev bra på. Jag kom på att efter att jag lagt in cupcakesen i kylen för att frostingen skulle stelna, kom jag på att jag glömde ju att lägga dit dekorationer. Det får bli till nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback