Ny leksak

Nu har jag äntligen fått in bilderna på datorn, var lite krångligt med detta under dagen, men nu är det gjort i alla fall. Jo jag berättade om att jag hade köpt en grej, det var en systemis, systemkameran Canon EOS 600D, med en vikbar skärm. Jag är super nöjd!!
Vi åkte in nu i helgen och köpte denna roliga sak, som har blivet en favorit i min samling av roliga saker. Jag kan inte slita mig ifrån den, dock är jag tvungen att göra det när jag ska jobba. Vill hem direkt till den för att lära mig allt, jag fick nämligen en lite användarhandbok till den, lite beskrivningar om vissa saker. 


                  


Men här kommer lite test bilder. (by the way det är så roligt!) :D 

                  

                  

                  

Köpte kameran paketvis med väska, 8 GB minne och putsduk till helt underbart!

                  

Tack vara syrra Jackie som hjälpte mig på traven med kameran, skulle jag annars inte ha fått den redan nu..
Tack så mycket syrran, du e BÄST!!!




Super glada och gossiga kramar

//FROSTYPINK


Kommentarer
Sugar Mania säger:

Jag har också den kameran. Weeiii..

2011-10-25 | 15:18:54
Bloggadress: http://sugarmanias.blogg.se/
seperti säger:

vad kul med ny kamera =)

2011-10-26 | 12:04:53
Bloggadress: http://seperti.blogg.se/
jessie säger:

Ja visst e det! :D

Hihi ja den kameran är riktigt bra också, helt förälskad är jag i den. <3

2011-10-26 | 13:59:42
Bloggadress: http://frostypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback