Scrapbooking Paris

Jag har totallt glömt av att visa er min och Mariams scrapbooking dag vi hade, en sida vi gjorde tillsammans till en av hennes scrapbooking albumar. Vi tog inspiration fr. en av de bilderna som Mariam hade tagit fram på datan. Jag ser dock att där det står "Paris" med glitter lim att någon nuddat och smetat ut det. Att vänta 20 minuter innan det torkar ... jag kan säga att det funkar inte! Därför ska man inte göra någonting annat med arket, vänta tills det är helt tort och gör någonting annat istället så länge.  

Jag kan rekomendera er till en bra scrapbooking sida som jag brukar köpa grejer ifrån.
De har albumar som ni själva kan fixa i ordning för en billig peng, bra med design ark som ni kan klippa och klistra i era albumar, stämplar för att göra tryck på pappret tex. en fjäril. ;)
Eller varför inte dekomaterial såsom blommor, ramar, brads el. knappar.
Det finns även tyger, smycke tillverkning, konstnärsmaterial och mycket mer. Kolla in vettja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback