Mönsterkontruktion

Öppnat min gamla mönsterkonsturktion bok som legat och väntat att få användas. Nu hade jag den äntligen till någon användning faktisgt, jag kom på en ny design igår och ritade upp skissen direkt på papper. Ni får se hur jag lagt upp det på tyget, men mer får ni inte se dock, förhoppningsvis är den färdig i morgon redan, eftersom jag tänkte ha på den på fredag...



Jag måste berätta en annan sak också, jag fick ett erbjudande från Veckorevyn om att prenumerera på de och få 5 nr + Locktång + Solpuder. Äntligen har grejerna kommit! Fick hem 2 tidningar först, undrade vart grejerna hade tagit vägen, frågade de och nu har jag fått hem de i brevlådan. Och så här ser de ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback