Ett betalsett som ej funkar

Tog Payson som betalning eftersom de begärde detta på Okaeri för att så många kan få en liknande Kigurumi. Visst jag tog denna betalningsett, men som alltid så verkar det inte funka. Jag har ej fått någon orderbekräftelse från Okaeri, men jag har fått ett kvitto från Payson att köpet är genomfört. Men om beställningen inte lagts till i Okaeris lager då kan jag inte få denna Kigurumi. Vilket är väldigt tråkigt! Det e banneme inte schysst, detta har hänt innan, jag tror det är pga. att jag har SEB, när jag prövade med en annan bank funkade detta heölt utmärkt. Super weird!

Nu får jag ringa till Payson och förklara problemet, för de kan ju inte ta mina pengar och sen att jag inte får min grej jag har beställt, det är ju inte alls rättvisst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback