Dagens morgon

Kom nyss hem från jobbet och tränings passet jag går på varje måndagar, Zumba dansar jag då. Det roliga med detta passet är att jag är yngst i hela gruppen, resten är tanter. Men de är roliga och trevliga de också, sen är tränaren rolig med, hon är näst yngst i gruppen.  
Nu ska jag bara hoppa in i duschen för och bli fräsch!

Sen ska jag fortsätta med min svenska läxa "informerande talet" som ska vara färdig nu på torsdag. Vi ska stå inför klassen i ca. 5 minuter för att hålla ett tal (nervöst) om något intressant. Jag valde Gossip Girl som mitt intresse/hobby. Är det någon mer än jag som hatar eller ogillar att stå inför klassen och prata?



See ya later
// FrostyPink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback