Julstrumpa och klappar till mig

Appråpå gårdagen om att ladda upp bilder, hm... det blev inte så pga. att brukarens skola ringde upp och frågade om jag kunde jobba på skolan som assistent åt tjejen jag jobbar med. Jovisst sa jag glatt, idag ringde de om samma sak och jag svarade självklart! Mer timmar - mer pengar till mig! :P

Här är julstrumpan som jag hade knåpat ihop igår förmiddag. Första julsrumpan jag gjort, blev ganska nice och väldigt stor, alla paket passade precis till strumpan. När jag ritade upp den var den mycket större men jag förminskade den en liten aning. Jag använde samet som tyg, för det var det enda hel röda tyget jag hade och den är ju även gossig också. Så här blev den:



En liten tidig julklapp till mig själv, köpte den på Ullared för bara 199 kr. Annars kostar den 399 el. 499 kr ute i vanlig elektronik affär och det är för mycket för min plånka.



Och dessa 2 lacken köpte jag också där och alla de restade klappen till Jackie.


Och sen köpte vi en hel del jul klappisar till barnen också. Allt gick på bara 1110 kr och det var en hel del klappar vi ändå köpte. Om vi skulle köpte det i en vanlig leksaks affär skulle det klart gått över 2000 kr. Men lyckligtvis så delar vi även på klapparna alltså summan av det. Alltså blir det inte så mycket i alla fall nu. Sjukt smart om man ska handla billigt!


Kommentarer
Eja säger:

Vad är det för nummer på det blåa nagellacket? Det var väldigt fint :)

2012-01-02 | 23:36:04
Bloggadress: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback