Shopping

Denna dräkten hittade jag när jag var på Ullared sist med lill syrran. Bara 179 kr! Tänkte sy på öron till om jag hittar liknande tyg till bara.




Bytte ut de ljusare lacken till dessa. Kändes mer som min stil och mycket mer synligare. Den andra kändes verkligen inte alls som mig.





Jag och sötingen var hos hans syster Cicci i helgen, de bjöd på middag och efterrätt, tyvärr inga bilder på det. De hade det göör fint hos sig i sin lägenhet. Jag hade med mig min systemis och Ciccis kille Niklas kan en hel del av kameror och hur de fungerar. Så jag fick några tips, mycket information på en gång, men det är så kul att få veta mer om det och lära sig mer om allt om det. Så det jag ska fokusera på är slutartid och bländaren!

Kommentarer
Nina - Glamourmamman säger:

Sv: Jag brukar köpa billiga saker för runt 10-15 kr i varje paket. Vad det är beror ju på vem som ska få kalendern - tjejer brukar vara lättare att hitta saker till. Typ hårspännen, läppglans etc :-)

2011-11-22 | 19:04:15
Bloggadress: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback