Cupcake maker

Träffade Trixie igår i Alingsås och då fick jag denna skönheten i julklapp från henne. En Muffins/Cupcake maker. Jag blev göööör glad, den stod tyvärr inte på min lista eftersom den är soppas ny att jag inte tänkt på den. Jag älskar ju cupcakes och muffins överlag och det var det Trixie tänkte på. Söta bästisen ever!!
Vi fikade på två ställen, men det här stället gjorde de det så fint för oss. Vi skulle dela på en Panini och den killen på Cafét hade lagt upp det snyggt på varsin tallrik för oss båda. Det var riktikt snällt! Troligtvis tror jag att han inte hade så mycket för sig eftersom det inte var så mycket folk där.






Den här pärlan hämtade Jimmy upp till mig eftersom det stod på hans namn den här gången, skulle bli skickad till hans företag igentligen men så blev itne fallet. Jag är väldigt nöjd med telefonen, den har lika stor skärm som en iphone vilket jag tycker mycket om men nackdelen är att den inte har blogg appen i Android makrnaden.

Kommentarer
AMANDA säger:

Gott nytt år! Lust att följa varandra via bloglovin? :) kram



tjäna pengar på din blogg? gå in här och läs mer, helt gratis är det och hur enkelt som helst. gå in på min blogg och kolla på bannern över headern, klicka där och bli medlem! :D



Du som har en liten blogg kan även tjäna upp till tusen lappar, helt gratis! och det här är nästan den enda sidan som funkar, det är super bra!

2012-01-01 | 16:15:15
Bloggadress: http://amandasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback