Dragkedjan

Sydde klart Jimmys jacka med en ny dragkedja. Den gamla var söndrig. Det tog inte alls lång tid att sy dit den. Tog mig mindre än en timme skulle jag tro, i mellan åt fick jag ta hand om tvätten så säger ca. en timme kanske.

Så här såg det ut i början:



Här är resultat i alla fall med en starkare och tjockare dragkedja.




Nu ska jag bara ta och börja med min egna jacka oxå, men just nu har jag inte tid för detta. Ska hämta upp Jimmy om ett tag och åka och lämna julstrumpan till Jackie, har ej fått ännu. Sen ska vi till Bergakungen för att kolla på Twilight "Breaking Dawn 1". Yay äntligen blir det av, har ju velat se den hur länge som helst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback