Beställningar

Dagens frukost en skål med vanilj yogurt med torkade hallon och blåbär musli, dricka jordgubbs te.
Idag måste jag beställa alla julklappar som jag ska köpa på nätet för att det ska komma fram i tid. Jag har nu beställt en vara all ready den ska tydligen komma fram idag enligt hemsidan. Får hoppas på det bästa att det kommer att göra detta.
Om jag nu hittar grejer till älsklingen på tradera så hoppas jag att jag får grejerna innan jul också. Annars vet jag inte vad jag ska köpa, ska ju i och för sig till Borås på onsdag i veckan, då kanske jag hittar någonting där förhoppningsvis.


Kommentarer
Tess säger:

vilken underbar bricka!

2011-12-28 | 13:33:52
Bloggadress: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback