Tråkig nyhet

Jahopp den här dagen kom då de två som skulle kommit idag inte kommer alls i alla fall. Mikaela var tydligen "tvungen" att fira jul med sin mormor och Mariam tyckte det var onödigt att komma eftersom hon ändå ska iväg i morgon. 
Besviken? JA!  

Så nu vet jag inte vad jag ska göra, hade ju planerat in att vi skulle lagat mat tillsammans och jag tänkte även baka lite kaka till de. Men nu blir inte detta av. Tur att jag inte gav någon julklapp till de för det här kändes riktigt taskigt. För om jag hade gjort det skulle de inte vara värda det!

Får ta och hitta på något annat kul, kanske åka me Jimmy, Stefan och Jenny för att kolla på mellandags rean.

Kommentarer
Mariam säger:

Är också besviken...hade sett fram emot detta jättelänge nu men det ska alltid vara nått i vägen x_x men du o jag kan kanske hitta på nått den 9: e jan(söndag) ??? gå på stan kanske?

2011-12-26 | 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback